Velkommen

Velkommen til Esbjerg Judo Klubs hjemmeside.

Esbjerg Judo Klub er Danmarks ældste og mest hyggelige judoklub.

Her er plads til alle - unge som ældre, piger som drenge, kvinder som mænd og nybegyndere som øvede.

Du vil her på siden kunne finde informationer omkring hold, træningstider, adresse, priser og meget andet.

Esbjerg Judo Klub

ℹ️ SÆSONSTART ℹ️

Håber I nyder sommerferien☀️ Inden vi ser os om er det igen hverdag og judo starter igen 💪 I år vil vi igen kunne tilbyde holdet for vores yngste medlemmer - Mandagskyllinger (2-5 år) og deres forældre, så hold øje med tilmelding til dette🐥

◼️ Mandagskyllinger (forældre/barn 2-5 år): Mandag d. 29. August kl. 16.30-17.30 (TILMELDING PÅKRÆVET!)

◼️ Børn (6-10 år):
Onsdag d. 10. August kl. 17.30-18.30

◼️ Junior/Senior (11-?? År):
Onsdag d. 10. August kl. 18.30-20.00

DEL gerne og tag din klassekammerat, arbejdskollega, ven/veninde, mor, far, bedsteforældre under armen og vær med!

Vi tilbyder 2 prøvetimer før eventuel tilmelding gældende for børn, junior/seniorholdet😊

Vi glæder os til at se jer!

🐥 MANDAGSKYLLINGER 🐥

Jubiii!!!

Efter 2 års pause er vi tilbage og kan igen tilbyde vores populære hold for de mindste judokæmpere i klubben.

Der vil blive åbnet for tilmelding mandag d. 8. August kl. 17.00 her på vores hjemmeside.

Vær opmærksom på der er et begrænset antal pladser, som fordeles efter først-til-mølle. Alle modtager en ordrebekræftelse.

De der optages på holdet vil indenfor 1-3 dage modtage en særskilt velkomstmail med information om betaling og opstart.

De der sættes på venteliste vil modtage en særskilt mail med information om ventelistenummer.

DEL DEL DEL! Så alle der kunne tænke sig en lidt anderledes “gymnastiktræning” med masser af tumlen, kvalitetstid og første spæde skridt mod judosporten får mulighed for at melde sig til😊

Hvad er judo?

Judo for alle!